0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نرم افزار آموزش فرانسه Rocket French interactive

28 اردیبهشت 1401
0 دیدگا

نرم افزار راکت فرنچ (Rocket French) ، یکی از بهترین سری های صوتی فرانسه است که همراه با تعداد زیادی فایل PDF ارائه میشود و یک نرم افزار نیز همراش هست که این فایل های صوتی و متون رو با هم هماهنگ می کنه و بصورت درس های متنوع به شما نمایش میده تا زبان فرانسه رو در حد متوسط یادبگیرید.

شما در این سری ، با سه متد زبان فرانسه رو یاد میگیرید :

1 – بصورت 45 درس  در قالب فایل متنی همراه با صوت: که شما میخوانید و برخی متون و قواعد رو می آموزید. هر جمله اش که فرانسه باشه تلفظ داره (رو جملات کلیک کنید). حتی انگلیسیهاش رو همراه با شما تلفظ میکنه تا در ذهن شما بهتر بشینه.
2 –  بصورت بازی و فلش کارت: این سری شامل یکسری فلش کارت هست که بصورت PDF طراحی شده و می تونید اونها رو پرینت کنید و از روی خط برش هایی که گذاشتن ببرید و استفاده کنید و این قضیه جدا به زبان آموزی کمک میکنه.
3 – بخش جداگانه ای از این نرم افزار که MegaFrench نام دارد: این بخشش شامل 3 تا زیرمجموعه است و خیلی باحاله:

  • یکی برای امتحان دیکته لغات که از شما میگیره و سطوح پیشرفته هم دارد.
  • یکی امتحان درک مطلب ، بدین صورت که لغات را میخونه و شما باید روی عکس لغتی که تلفظش را شنیدید کلیک کنید.
  • و بخش مورد علاقه من :امتحان دیکته افعال فرانسه ! اونم در انواع زمان های گذشته و حال و استمراری و آینده و شرطی و … (در عکس زیر می بینید که براحتی می توانید براش تعیین کنید که کدام زمان ها رو از شما امتحان بگیره)

(برنامه رو که دانلود کردید، در پوشه اش یکسری فایل mp3 , pdf می بینید، اما برای اینکه همه ی فایل هاش قابل استفاده باشد باید setup را اجرا و نصب کنید.)

 دانلود از تورنت  – لینک تورنت زاپاس –  لینک تورنت زاپاس (یک گیگابایت)

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید